Skontaktuj się z RajOgrodnika.pl – będzie nam miło!
Serdecznie zapraszamy Państwa do kontaktu. Z chęcią odpowiemy na wszystkie Wasze pytania, rozwiejemy wszelkie wątpliwości o doradzimy, który produkt wybrać, by najlepiej trafił w Państwa gusta.
Możecie z nami porozmawiać, dzwoniąc pod nr 518 393 815. Pozostajemy do Waszej dyspozycji w godzinach 9.00 – 15.00.
Zachęcamy również do kontaktu mailowego, pod adresem sklep@rajogrodnika.plOdpiszemy najszybciej, jak tylko będzie to możliwe.
Mogą Państwo skorzystać również z poniższego formularza kontaktowego:
Formularz kontaktowy
Dokładnie sprawdźcie poprawność wpisywanych danych, zwłaszcza adresu e-mail. Jakiekolwiek błędy sprawią, że nie będziemy w stanie odpowiedzieć na Państwa pytania.
Adres
Firma Redum - Kamil Prymas NIP: 6090037061 REGON: 260240470
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.