Producenci
Pytania i odpowiedzi

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi w sklepie RajOgrodnia.pl

 

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać bezpośrednio w sklepie internetowym lub też drogą mailową czy telefoniczną. Wszystkie dane teleadresowe znajdą Państwo  w zakładce „Kontakt".

 

Czy muszę zakładać konto w Waszym sklepie, by złożyć zamówienie?

Zakładanie konta nie jest konieczne. Wystarczy w formularzu zamówienia podać dane do wysyłki, wybrać sposób dostawy, sposób płatności, zaakceptować Regulamin i kliknąć przycisk  Kupuję. O statusie wysyłki poinformujemy Państwa mailowo – na wskazany w zamówieniu adres.

 

W jaki sposób mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Jeśli zarejestrowali się Państwo w sklepie RajOgrodnia.pl, status zamówienia możecie sprawdzić po zalogowaniu. O wysyłce produktów zostaniecie poinformowani mailowo. Będziecie mieli też możliwość śledzenia statusu przesyłki.

Jeśli jednak nie dokonali Państwo rejestracji, informacje o zmianie statusu zamówienia otrzymacie na podany przez Was adres  e – mail.

 

Mam problem z zalogowaniem się na konto. Co mogę zrobić?

Na początku warto sprawdzić  czy przypadkiem nie wcisnęli Państwo klawisza Caps Lock. Jeśli jednak nie, możecie wygenerować nowe hasło, korzystając ze specjalnie dedykowanego przycisku „Nie pamiętasz hasła?”. Na Państwa adres e-mail wyślemy  linka i po jego kliknięciu będzie możliwość zmiany hasła. Jeśli mimo tego problem z zalogowaniem będzie się powtarzał, serdecznie zapraszamy do kontaktu telefonicznego, bądź mailowego z RajOgrodnia.pl

 

Jaki jest koszt wysyłki zamówienia?

Koszt wysyłki zamówienia zależy przede wszystkim od wybranego  przez Państwa sposobu wysyłki, wielkości zamówienia – wagi czy rozmiaru czy też całkowitej kwoty złożonego zamówienia. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w zakładce „Czas i koszt wysyłki zamówienia”.

 

Ile trwa dostawa zamówienia?

Czas wysyłki zamówienia uzależniony jest od wybranego przez Państwa przewoźnika. Więcej informacji na ten temat znajdziecie w zakładce  „Czas i koszt wysyłki zamówienia”.

 

Czy otrzymam fakturę do zamówienia?

Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub faktura – w tym przypadku  przy składaniu zamówienia należy podać wszystkie dane, które mają się na niej znaleźć.

 

Skąd mam wiedzieć, jakie produkty dokładnie kupuję?

Wszystkie oferowane przez sklep RajOgrodnia.pl produkty posiadają rzetelne opisy oraz zdjęcia. Jeśli jednak mają Państwo jakieś wątpliwości lub chcą o coś dopytać, serdecznie zapraszamy do kontaktu. Służymy fachową pomocą.

 

W jaki sposób mogę sprawdzić dostępność danego produktu?

Przy każdym oferowanym produkcie znajduje się informacja o jego dostępności.

 

Czy mogę zwrócić zakupiony  w sklepie RajOgrodnia.pl produkt?

Oczywiście,  w terminie  14 dni  mogą Państwo zwrócić zakupiony w naszym klepie towar,  bez podania przyczyny. Powinniście poinformować nas o takim zamiarze, spakować towar i wysłać go na adres firmy. Do przesyłki należy dołączyć formularz odstąpienia od umowy.  Zwracany przez Państwa produkt nie może posiadać żadnych śladów użytkowania. Otrzymacie Państwo zwrot środków na podane wcześniej konto bankowe. Przesyłka zwrotna odbywa się na koszt kupującego. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

 

Czy oferowany przez sklep RajOgrodnia.pl sposób wysyłki jest bezpieczny?

Wszystkie zakupione przez Państwa produkty są starannie pakowane, odpowiednio zabezpieczone przed warunkami atmosferycznymi i przygotowane do transportu. W zależności od gabarytów, przedmioty wysyłane są w grubych, kartonowych pudłach, bądź w kopertach bąbelkowych.

 

Co zrobić jeśli zakupiony przeze mnie produkt jest wadliwy?

W tym przypadku należy niezwłocznie skontaktować się z obsługą Klienta RajOgrodnia.pl i zgłosić reklamację produktu. Nasz personel jak najszybciej zapozna się ze sprawą i w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, poprosimy o zwrot wadliwego produktu. W zamian otrzymacie Państwo inny egzemplarz, bądź zwrócimy Wam pieniądze.

 

Zakupiłem przedmiot, ale nie bardzo potrafię go użytkować. Co mam zrobić?

W takim przypadku zapraszamy Państwa do kontaktu mailowego lub telefonicznego. Wszystko wytłumaczymy krok po kroku i rozwiejemy wszelkie wątpliwości. W razie potrzeby prześlemy również instrukcję obsługi.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium